Problémy s přihlášením nebo zapomenuté heslo

Máte-li problém s přihlášením do VZP Pointu, prověřte zda:

  • Používáte pro přihlášení správné uživatelské jméno (e-mailová adresa).
  • Používáte správné heslo? Nemáte zapnutý Caps Lock?
  • V případě, že se přihlašujete uživatelským jménem a heslem, máte funkční telefon pro doručení SMS kódu?
  • V případě, že se přihlašujete pomocí certifikátu: Používáte podporovaný certifikát? Nesnažíte se použít exspirovaný certifikát nebo certifikát, který jste nepředali k napárování, tj. dosud nebyl přiřazen k vašemu účtu?

Pokud nic nepomáhá, napište e-mail na ekk@vzp.cz s následujícími informacemi:

  • identifikaci subjektu –
    • poskytovatel zdravotních služeb – IČZ
    • pojištěnec a OSVČ – číslo pojištěnce
    • ostatní subjekty – IČO,
  • telefonický kontakt,
  • podrobné vysvětlení problému,
  • typ a verzi prohlížeče, ve kterém k problému dochází,
  • typ a verzi operačního systému,
  • v ideálním případě snímek obrazovky (screenshot) s problémem,
  • časové údaje s přesností na minuty, kdy k problému došlo.

Na uvedeném telefonním čísle vás bude kontaktovat pracovník VZP, domluví se s vámi na dalším postupu, případně i na vzdáleném připojení k vašemu počítači – v takovém případě si nainstalujte SW TeamViewer, který je používán pro vzdálené připojení. Čím přesněji popíšete do e-mailu svůj problém, tím rychleji jej budeme schopni vyřešit.

Stejně postupujte, budete-li mít jako poskytovatel zdravotních služeb problém s elektronickou přílohou číslo dvě (EP2W), do e-mailu navíc uveďte informaci, že se jedná o problém s EP2.

Zapomněli jste heslo?

Pokud jste zapomněli heslo, stačí kliknout na Obnovení hesla uživatele odkaz. V otevřeném okně zadáte e-mailovou adresu, na kterou vám bude zaslán odkaz na obnovu zapomenutého hesla. Upozorňujeme, že zaslaný odkaz je platný pouze hodinu!

Po kliknutí na tento odkaz budete vyzváni k zadání nového hesla a jeho potvrzení. Pokud vše proběhne v pořádku, zobrazí se vám informace o úspěšné změně hesla.