Informace ke COVID-19 pro poskytovatele
- Jak mají postupovat poskytovatelé sociálních služeb při testování klientů a zaměstnanců?
- Kde najdu opatření, která v souvislosti s COVID-19 činí VZP?
- Jak je to s lázeňskou péčí?
- Další otázky
Aktuálně pro poskytovatele
- Jak si ověřím, zda je průkaz pojištěnce VZP platný?
- Dávka vyúčtování (event. některé doklady), kterou jsem poslal, je chybná, co mám dělat?
- Jak požádat revizní lékaře o schválení/povolení zdravotnických prostředků a léků?
- Další otázky
Elektronická komunikace
- Mohu podat Přehled OSVČ on-line?
- Jak se můžu přihlašovat do aplikací e-VZP pomocí jména, hesla a SMS kódu, když dosud přistupuji pouze certifikátem?
- Zapomněli jste heslo do Moje VZP?
- Další otázky
Vyúčtování zdravotní péče
- Dávka vyúčtování (event. některé doklady), kterou jsem poslal, je chybná, co mám dělat?
- Poslal jsem chybně vyplněnou fakturu. Co mám dělat?
- Kdo má nárok na navýšení úhrady za účast na službách LPS?
- Další otázky
Smlouva s VZP
- Kde najdu nejbližší pobočku VZP?
- Které změny musím jako poskytovatel zdravotních služeb v rámci smluvního vztahu s VZP oznamovat?