Máte problém s přihlášením do VZP Point?
Máte-li problém s přihlášením do VZP Pointu, prověřte zda:
- Používáte pro přihlášení správné uživatelské jméno (e-mailová adresa).
- Používáte správné heslo? Nemáte zapnutý Caps Lock?
- V případě, že se přihlašujete uživatelským jménem a heslem, máte funkční telefon pro doručení SMS kódu?
- V případě, že se přihlašujete pomocí certifikátu: Používáte podporovaný certifikát? Nesnažíte se použít exspirovaný certifikát nebo certifikát, který jste nepředali k napárování, tj. dosud nebyl přiřazen k vašemu účtu?
Pokud nic nepomáhá, napište e-mail na ekk@vzp.cz s následujícími informacemi:
- identifikaci subjektu –
- poskytovatel zdravotních služeb – IČZ
- pojištěnec a OSVČ – číslo pojištěnce
- ostatní subjekty – IČO,
- telefonický kontakt,
- podrobné vysvětlení problému,
- typ a verzi prohlížeče, ve kterém k problému dochází,
- typ a verzi operačního systému,
- v ideálním případě snímek obrazovky (screenshot) s problémem,
- časové údaje s přesností na minuty, kdy k problému došlo.
Na uvedeném telefonním čísle vás bude kontaktovat pracovník VZP, domluví se s vámi na dalším postupu, případně i na vzdáleném připojení k vašemu počítači – v takovém případě si nainstalujte SW TeamViewer, který je používán pro vzdálené připojení. Čím přesněji popíšete do e-mailu svůj problém, tím rychleji jej budeme schopni vyřešit.
Stejně postupujte, budete-li mít jako poskytovatel zdravotních služeb problém s elektronickou přílohou číslo dvě (EP2W), do e-mailu navíc uveďte informaci, že se jedná o problém s EP2.
Zapomněli jste heslo?
Pokud jste zapomněli heslo, stačí kliknout na Obnovení hesla uživatele. V otevřeném okně zadáte e-mailovou adresu, na kterou vám bude zaslán odkaz na obnovu zapomenutého hesla. Upozorňujeme, že zaslaný odkaz je platný pouze hodinu!
Po kliknutí na tento odkaz budete vyzváni k zadání nového hesla a jeho potvrzení. Pokud vše proběhne v pořádku, zobrazí se vám informace o úspěšné změně hesla.