Máte problémy s odesláním podání B2B?
Jak postupovat v případě, že máte problém s odesíláním podání nebo voláním služeb pomocí B2B:
- Zkontrolujte, zda máte ve svém počítači a softwaru platný certifikát, který jste do Pojišťovny zaslali k přiřazení k vašemu B2B účtu nebo který jste nahráli do B2B ze svého softwaru.
POZOR!
- Při obnově certifikátu na VZP Pointu nedochází automaticky i k obnovení certifikátu pro B2B. Pokud zasíláte certifikát k přiřazení k účtu na e-mail ekk@vzp.cz, požádejte i o přiřazení k B2B.
- Některé softwary umožňují obnovit certifikát pro B2B přímo. Dodavatel vám sdělí, zda touto funkcionalitou disponuje i váš software.
- Zda je váš certifikát funkční a napárovaný, si můžete ověřit zadáním adresy https://prod.b2b.vzp.cz/B2BProxy/HttpProxy/StavCertifikatuB2B?sluzba=StavCertifikatuB2B do internetového prohlížeče. Po zadání adresy budete vyzváni k výběru certifikátu. Pečlivě zkontrolujte, zda vybíráte certifikát určený pro B2B, tedy ten, který jste nám zaslali k přiřazení k vašemu účtu.
- V případě, že se vám nepodaří navázat spojení s B2B bránou, kontaktujte ekk@vzp.cz: uveďte svoje UID, nebo alespoň identifikaci jednoho zastupovaného subjektu (např. poskytovatelé zdravotních služeb uvedou své IČZ, zaměstnavatelé své IČO nebo ČPP, soudní exekutoři své IČO atd.). Kolegové chybu prověří a budou vás zpětně informovat.
- Pokud spojení s B2B bránou proběhne správně a přesto se podání nedaří odeslat, obraťte se na svého dodavatele softwaru – může nás kontaktovat přímo na e-mail ekk@vzp.cz a problém ve spolupráci s námi vyřešit.
Plánovaná údržba B2B komunikace
B2B komunikace potřebuje údržbu, která probíhá v pravidelných servisních oknech jednou měsíčně, zpravidla ve čtvrtek od 20:00 do 24:00 hodin.
Servisní okna pro rok 2018
První čtvrtletí | Druhé čtvrtletí | Třetí čtvrtletí | Čtvrté čtvrtletí |
11. ledna | 12. dubna | 12. července | 11. října |
8. února | 10. května | 9. srpna | 8. listopadu |
8. března | 14. června | 13. září | 13. prosince |
Během servisních oken je B2B zcela nedostupné.